- Operational-Level System គាំទ្រដល់អ្នកគ្រប់គ្រងលើប្រតិបត្តិដោយរក្សានូវសំណុំឯកសារ នៃសកម្មភាពដើមនឹងប្រតិបត្តិការផ្សេេង។ មានដូចជា ឯកសារលក់ វិក័យបត្រ ប្រាក់កក់ បញ្ជីប្រាក់ខែបុគ្គលិក ឯកសារឥណទាន ហើយនិងលំហូរសម្ភារៈ នៅក្នុងអង្គភាព។
- Knowleage-Lever System គាំទ្រដល់ជំណេះដឹងនៃការរៀបចំចាត់ចែង និងបុគ្គលិកធ្វើការទាក់ទងជាមួយទិន្នន័យគោលបំណងនៃប្រព័ន្ធនេះ គឺជួយឲ្យក្រុមហ៊ុនបង្កើតចំណេះដឹងថ្មី។ ទៅក្នុង អាជីវកម្ម និងដើម្បីជួយឲ្យអង្គភាពគ្រប់គ្រងទៅលើលំហូរ នៃក្រដាស់កិច្ចការ ហើយជា ពិសេសក្នុងទម្រង់ដែលកន្លែងការងារ នៅក្នុងចំណោមប្រតិបត្តិការ ជាច្រើនដែលត្រូវ បានគេ ប្រើប្រាស់យ៉ាងទូលំទូលាយនៅក្នុងអង្គភាពនាពេលបច្ចុប្បន្ន។
- Management-Leverl System បម្រើដល់ការតាមដាន ការត្រូតពិនិត្យ ការបង្កើតសេចក្ដីសម្រេចចិត្ត និងសកម្មភាពលើផ្នែករដ្ឋបាលរបស់អ្នក។គ្រប់គ្រងថ្នាក់កណ្តាល សំនួរជាមូលដ្ឋានដែល លើកឡើងក្នុងប្រព័ន្ធនេះគឺថា តើការងារកំពុងតែធ្វើបានល្អឬទេ?
- Strategic-Level System ជួយដល់អ្នកគ្រប់គ្រងថ្នាក់ខ្ពស់ឲ្យតាំងចិត្ត ក្នុងអង្គភាពនិង បរិយាកាសខាងក្រៅ ក្តីបារម្ភចម្បងរបស់ពួកគេ គឺផ្សារភ្ជាប់ការប្រែប្រួល ទៅនឹងបរិយាកាស ខាងក្រៅជាមួយនិងសមត្ថភាពដែលមានស្រាប់របសអង្គភាព។
Thursday, August 27, 2015
7:04 PM
Unknown
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
0 comments :
Post a Comment